Vyhledávání

Úvod / Technologie radiálních pneumatik

Technologie radiálních pneumatik


magna popis1. Výrobce - MAGNA TYRES

2. Typ dezénu - MA 02

3. Rozměr pneumatiky - 26,5R25

4. Radiální konstrukce - R

5. Doporučený průměr disku - 25 palců

6. Označení třídy - E3T








 1. Nominální šířka pneumatiky v palcích

 2. Profilové číslo

 3. Radiální konstrukce

 4. Průměr disku v palcích

 5. Index zátěže pneumatiky

 6. Typ určení

 7. Radiální pneumatiky

 8. Pneumatika pro nakladače

 9. Pneumatika bez duše

10. Výrobce - zde Michelin

11. Dezén: zde XmineD2




konstrukce
 

Třídy EM pneumatik

 
typ dezenu
 

Rozdíly mezi diagonální a radiální konstrukcí

 

Diagonální konstrukce:


Koruna a bočnice jsou zkonstruovány ze stejné plátnové struktury. Tento fakt má za následek, že dezén (stopa) pneumatiky je ovlivněna ohýbáním bočnice, což způsobuje deformaci kontaktní plochy pneumatiky s povrchem, pohyby v konstrukci v oblasi dezénu pneumatiky. Plátnová kontrukce má tendenci "stříhat" se navzájem.
diagon 1 diagon 2

Nevýhody diagonální kontrukce:

rychlejší opotřebení*** slabší záběr *** zvýšená spotřeba paliva

Radiální konstrukce:


Božnice a koruna pneumatiky pracují nezávisle. Konstukce pneumatiky je tvořená ocelovou kostrou. Plocha dezénu (koruna) pneumatiky není ovlivněna ohybem bočnic, což znamená: minimalizaci deformací kontaktní plochy mezi pneumatikou a povrchem, méně pohybů uvnitř pneumatiky v oblasti vzorku, nedochází k pohybům mezi vrstvami v konstrukci pneumatiky.
radial 1 radial 2



Výhody radiální kontrukce:

dlouhá životnost *** lepší záběr na všech typech povrchů *** nižší spotřeba paliva díky nižšímu valivému odporu *** lepší komfort *** zvýšená odolnost vůči propichům a průrazům *** zvýšená odolnost vůči zahřívání pneumatiky



Rychlý kontakt
Ing. Martin Křístek
mobil: 603 577 549



Všechna práva vyhrazena Čemat s.r.o. © 2013 Vytvořeno v Eline.